Tilaus- ja maksukysymykset
Mitä maksutapoja hyväksytään?
Hyväksymme tällä hetkellä Klarnan ensisijaisena maksutapana, mikä tarjoaa sujuvan ja turvallisen kassakokemuksen.
Voinko muuttaa tai peruuttaa tilaukseni sen tekemisen jälkeen?
Kyllä, voit muuttaa tai peruuttaa tilauksesi. Ole hyvä ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme ([email protected]) mahdollisimman pian varmistaaksesi, että muutokset voidaan tehdä ennen tilauksen käsittelyä.
Tarjoatteko osamaksuvaihtoehtoja?
Kyllä, tarjoamme ”Osta nyt, maksa myöhemmin” -vaihtoehdon Klarnan kautta, mikä mahdollistaa maksujen jakamisen helpottamaan asiointia.
Saanko tilauksestani vahvistussähköpostin?
Kyllä, kun tilauksesi on onnistuneesti tehty, saat vahvistussähköpostin, jossa on tilauksesi tiedot ja seurantatiedot.
Voinko maksaa ilman tilin luomista?
Kyllä, voit tehdä ostoksia ilman tilin luomista. Valitse vain ”Vierasostokseni” kassaprosessin aikana.
Onko kassalla piilokuluja?
Ei, uskomme läpinäkyvään hinnoitteluun. Kassalla näkyvä kokonaissumma sisältää kaikki sovellettavat lisäkulut, kuten verot ja toimituskulut.
Mitä valuuttoja hyväksytte?
Hyväksymme tällä hetkellä maksut euroissa.
Tarjoatteko alennuksia suurtilauksille?
Kyllä, tarjoamme alennuksia suurtilauksille. Ota yhteyttä myyntitiimiimme saadaksesi lisätietoja suuremmista tilausmatoista ja erikoistarjouksista.
Mitä teen, jos maksuni epäonnistuu?
Jos maksusi epäonnistuu, yritä uudelleen käyttämällä toista maksutapaa tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi apua. Varmista, että korttitietosi ovat oikein eikä pankkisi ole hylännyt maksua.
Palautus- ja hyvityskysymykset
Mikä on palautuskäytäntönne?
Palautuskäytäntömme sallii tuotteiden palauttamisen 14 päivän kuluessa toimituspäivästä. Tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäispakkauksessa ja jälleenmyyntikelpoisessa kunnossa. Tarkempia ohjeita varten käy Palautuskäytäntö-sivullamme.
Voinko palauttaa tuotteen, jos en pidä siitä?
Kyllä, voit palauttaa tuotteen 14 päivän kuluessa, jos se on käyttämätön, alkuperäispakkauksessa ja jälleenmyyntikelpoisessa kunnossa. Huomioithan, että palautuskulut ovat sinun vastuullasi.
Miten aloitan hyvityspyynnön?
Hyvitystä varten lähetä sähköpostia osoitteeseen [email protected], liitä mukaan tilauksesi tiedot ja palautuksen syy. Lisätietoja saat Palautuskäytäntö-sivultamme.
Pitääkö minun maksaa palautuskulut?
Kyllä, peruutuksista tai henkilökohtaisista palautuksista aiheutuvat palautuskulut ovat sinun vastuullasi. Jos tuote on kuitenkin viallinen tai vahingoittunut, kattamme palautuskulut.
Kuinka kauan hyvityksen käsittely kestää?
Hyvitykset käsitellään sen jälkeen, kun tutkimme palautetun tuotteen. Saat sähköpostiisi ilmoituksen, kun palautuksesi on tarkastettu ja hyvitys hyväksytty. Hyvityksen saapuminen pankkitilillesi voi kestää muutaman päivän.
Voinko vaihtaa tuotteen hyvityksen sijaan?
Kyllä, vaihtaminen on mahdollista. Jos haluat vaihtaa tuotteen, lähetä sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Jos tuote on vaurioitunut tai viallinen, lähetämme uuteen tuotteen veloituksetta.
Mitä teen, jos saan väärän tuotteen?
Jos saat väärän tuotteen, ota välittömästi yhteyttä osoitteeseen [email protected]. Autamme sinua palauttamaan väärän tuotteen ja toimittamaan oikean tuotteen ilman lisäkustannuksia.
Mitä teen, jos tuotteeni on viallinen?
Jos tuotteesi on viallinen, ota heti yhteyttä osoitteeseen [email protected]. Autamme tuotteen palautuksessa ja tarjoamme veloituksetta korvaavan tuotteen.
Onko tuotteita, joita ei voi palauttaa?
Kyllä, palauttaa ei voi tuotteita, jotka eivät ole alkuperäisessä kunnossa, ovat käytettyjä tai joista puuttuu osia, ellei virhe ole meidän puoleltamme. 14 päivän palautusajan ulkopuolella palautettuja tuotteita ei myöskään voida hyvittää tai vaihtaa.
Toimituskysymykset
Mitä toimitusvaihtoehtoja tarjoatte?
Tarjoamme toimituksen UPS:n tai PostNordin kautta, varmistaen nopean ja luotettavan toimituksen kaikkiin Suomen alueisiin.
Kuinka kauan toimitus kestää?
Normaali toimitusaikamme on 1–5 arkipäivää. Sesonkiaikoina (marraskuu ja joulukuu) toimitusaika voi hieman pidentyä suuremman tilausmäärän vuoksi.
Tarjoatteko ilmaisen toimituksen?
Kyllä, tarjoamme ilmaisen toimituksen kaikkiin tilauksiin.
Voinko seurata tilaustani sen lähetyksen jälkeen?
Kyllä, kun tilauksesi on käsitelty, lähetämme sinulle sähköpostilla seurantalinkin, jotta voit seurata lähetystäsi.
Mitä tapahtuu, jos toimitus viivästyy?
Sesonkiaikoina viivästyksiä saattaa ilmetä suuren tilausmäärän vuoksi. Jos tilauksesi viivästyy odotetusta ajasta, ota yhteyttä osoitteeseen [email protected] saadaksesi apua.
Toimitatteko kaikkiin Suomen alueisiin?
Kyllä, toimitamme kaikkiin Suomen alueisiin.
Toimitatteko kansainvälisesti?
Suomen lisäksi toimitamme myös Tanskaan ja Ruotsiin. Voit vierailla Tanskan verkkokaupassamme Handlanu.dk ja Ruotsin kaupassamme Handlanu.se saadaksesi maakohtaisia vaihtoehtoja ja palveluita.
Voinko valita tietyn toimituspäivän ja -ajan?
Valitettavasti emme tarjoa mahdollisuutta valita tarkkaa toimituspäivää tai -aikaa. Toimitusaikataulut perustuvat kuljetusliikkeen aikatauluun.
Mitä teen, jos pakettini katoaa tai se vaurioituu kuljetuksen aikana?
Jos pakettisi katoaa tai saapuu vaurioituneena, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen [email protected] välittömästi. Autamme sinua ratkaisemaan ongelman, mukaan lukien varmistamme korvaavan tuotteen tai hyvityksen tarvittaessa.